Monday, November 16, 2009

Tiba di Bumi Anbiya'

Ahhhh!!!!!!!! akhirnya kepenatan sepanjang perjalanan tadi keluar juga setelah sampai ke detinasi yg dituju......sampai sahaja di airport Kaherah, Mesir, kami disambut oleh pgawai MSD & isteri................

Tak lama selepas tu, pengarah & isteri pula datang......dan ramai lagi anggota-anggota MSD/JPMK yg tak aku kenali sebelum ini.


Selepas ambil beg dari tempat bagasi, kami terus dibawa ke restoran Abu Shakra.....dapat rasa makanan arab la.....ada daging bakar, nasi apa entah namanya dan sabagainya........aku tak ingat sangat sebab masa tu aku kepenatan sangat........Hazim langsung tak nak makan...aku steadylah juga lagi.....Hanis pula ok lagi(I guess)..........

Aku rasa semua jenis makanan yg terhidang.....mesti nikmati, rezeki FREE....bukan senang orang nak belanja......sekali dibelanja, mesti nikmati rezeki tu. Tapi, akhirnya aku kalah juga apabila aku tertidur sekejap dekat restoran tu....ye la.....penat sangat! Allah saja yg tahu betapa mengantuk dan penatnya aku masa tu....

Selesai makan, kami dibawa ke DMAK (Dewan Malaysia Abbasiah Kaherah). Kami menginap sementara di rumah tamu. Aku dah tak fikir apa dah, masuk rumah, bukak kasut, aku terus cari bilik paling sesuai untuk aku tidur kemudian aku terus tidur......tapi dikejutkan kembali untuk tukar baju....Ahhh!!!!!


Sekrg aku dh tak ingat apa dah, cuma ingat katil, bantal & selimut! tu saja....cuba lah bayangkan betapa penat nya aku waktu tu!!!!!!!!!






0 comments: